2012. szeptember 19., szerda

Improvement... Where are you?

De jó, hogy havonta feldobok ide valamit! :D Kb. mint a Domee-nak szánt e-mailek... (<--- Tényleg sorry miattuk! Zombi vagyok mostanában.^^')
Na szóval~ Nincs semmi. Sosincs semmi. Életem sincs. Nem is volt. Nem is lesz.
Egyedül az zavar, hogy nem tudom eléggé jól átadni nektek az érzést, ami azt mormogja bennem, hogy nincs semmi. Egyrészt isteni ilyen közömbösnek lenni a világgal szemben, másrészt gáz, hogy nem tudok semmiről sem mesélni a blogomban.
Btw, Draw this again meme-s rajzokat nézegetve rájöttem, hogy alig fejlődtem valamit az elmúlt 3 évben. Nem tudom, hogy fájjon-e a tudat vagy sem, sz'al inkább tojok rá. De azért megmutatom, mert kép nélkül nincs bejegyzés. :D
A bal oldali fiúcska egy angol órai firka 2009-ből, a jobb oldali szintén, csak éppen 2012-ből.
Hát ha mást nem is, fáradt képet azt faszán megtanultam rajzolni időközben. xD Nincs egy rajzom életerőt sugárzó arccal. Milyen igaz, hogy az ember belerajzolja magát a műveibe! Mondjuk kissé vicces, hogy 2007 óta mindig Petyát rajzolgatom unalmamban.
Oké, oké... Asszem ennyi elég lesz mára, jövő hétre, az elkövetkezendő hónapokra or whatever.

14 megjegyzés:

  1. semmi gond. =D én is mindig elfelejtek válaszolni.
    és szerintem sokat fejlődtél. rohadt jó az új rajzod. tiszta aranyos. =3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor rendben. Köszönöm!^^
      Miújság veled? Hogy mennek a dolgok az egyetemen? :)

      Törlés
    2. huuu, hát ez egy egész más világ, mint amihez eddig szoktam! =D rendesek itt az emberek, már összebarátkoztam pár csoporttársammal. de azért hiányoznak a fiúk meg anyáék. és persze nem örülök, hogy minden szabadidőmet a munkával meg tanulással töltöm. :/

      Törlés
    3. Akkor jól megy a beilleszkedés... Örülök. :) A munka miatt sajnállak. Francnak van kedve tanulni meg közben dolgozni is. :@ És vettél ki lakást, vagy kollégiumban laksz?

      Törlés
    4. vettem ki lakást, azért kell dolgoznom. bár most úgy néz ki, hogy összeköltözöm egy sráccal, így megfeleződik a lakbér. =D hála istennek anyáék is sokat segítenek a tandíjban. na de veled mi a helyzet? =)

      Törlés
    5. Ohlalaaa~ És csak úgy barátilag költöztök össze? ;) Jó, jó... Abbahagyom. Tudom, hogy fájok, mikor ilyen hülyeségeket kérdezek. XD
      Ó, hát velem nincs semmi, mint látod. A suli úgy megy, mint mindig, azt leszámítva, hogy tele vagyunk Toldisokkal, szóval kissé nyomottan érzem magam a demofóbiámmal. :D

      Törlés
    6. =D hahaha... csak baráti alapú. (úgysem tetszik különösebben. xD)
      ja tényleg. titeket összevontak. hányan vagytok?

      Törlés
    7. Miért? Hogy néz ki? :D
      Most, kérlekszépen, 950-en vagyunk.

      Törlés
    8. túl szőrös. hallod, 20 évesen Gandalf szakállal nyomul. xD hányszor mondom neki, hogy nyírja már le a pofáját és csak azért is úgy hagyja! =D ahelyett, hogy örülne neki, hogy még szép fiatal bőre van.
      huu hát az szép szám! OoO

      Törlés
    9. Akkora egy arc vagy, te gyerek...! XD

      Törlés
  2. Te asszony! (Sorry bele trollkodok)Gépen keresztül leütlek egy kémia füzettel! Ez oké oké? Na mivel mostanában az agyiszintem lecsökkent 16-ról...úgy...köbö...10-re ez azt jelenti,h ja ,h jók a rajzaid.:)Amúgy ezt melyik fizikán csináltad? Amikor a pacák családot,vagy ez későbbi? by:kalugasu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hiszen a kémia füzet nem is olyan nehéz, az nem fájna eléggé! XD
      Azért köszönöm szépen! :3 És angolon rajzoltam.

      Törlés
  3. Most már látok...XD

    VálaszTörlés